Feiten over onze Stichting

Stichting Helping Hands

Rijnstraat 51 C

4191 CK Geldermalsen

Briefadres  van de Stichting :

Koningsweg 94

4191 HD in Geldermalsen

KvK 66481678

RSIN : 8565.73.164

Rek: NL61RBRB0941116409

wij zijn vrijwilligers

Wij zijn 5 jaar geleden begonnen met het inzamelen van kleding en kleine huisraad voor de minima. Wij worden niet betaald voor onze diensten en onze spullen geven wij gratis weg aan de mensen die echt leven rondom het minimum. Voor de rest vragen wij kleine prijsjes omdat wij huur moeten betalen . Alle verdiensten komen ten goede aan de mensen die het nodig hebben na aftrek van de vaste kosten.

Wil je helpen ?

Heb jij wat tijd over en wil jij meehelpen aan het goede doel , minima's ondersteunen , meld je dan aan via onze website of kom eens kijken op onze Facebook pagina Gratis Shoppen Geldermalsen en Omgeving.

Donateurs gevraagd

Heb je kleding staan die best nog een ronde mee kan, lever deze dan in op de Rijnstraat 51 C in Geldermalsen, zodat wij deze kleding weer kunnen verdelen aan mensen die het zo hard nodig hebben. Wij kunnen helaas niet betalen voor de kleding aangezien wij een non profit organisatie zijn .