Sponsoren en Donateurs

Sponsors en donateurs zijn onmisbaar voor het succes van onze  stichting. Hun bijdragen zorgen voor de financiële stabiliteit, vergroten de impact, en helpen bij het opbouwen van een solide reputatie en netwerk. Door hun steun kan onze  stichting onze  missie realiseren en een blijvende positieve impact maken op de samenleving. Donateurs en sponsors dragen bij aan het opbouwen van een gemeenschap van betrokken individuen en organisaties die de missie van onze  stichting ondersteunen.

Sponsors brengen vaak hun eigen netwerken mee, waardoor onze  stichting  in contact kan  komen met andere potentiële supporters, partners, en vrijwilligers. Bedrijven en organisaties die als sponsor optreden, kunnen waardevolle samenwerkingen aangaan met onze  stichting, wat kan leiden tot gezamenlijke projecten en bredere maatschappelijke impact.

Onze dank is zeer en zeer groot aan alle donateurs en sponsoren !

Voor onze bedrijfsruimte ( 300m2 ) aan de Rijnstraat 51C in Geldermalsen ontvangen wij geen subsidie of een andere vorm van donatie. De maandelijkse kosten voor het bedrijfspand "verdienen" wij zelf. Deze kosten verdienen wij doordat wij tijdens onze openingstijden goede tweedehandse merkkleding te verkopen tegen lage prijzen. Doordat wij deze kleding verkopen kunnen wij zelf de huur , verzekeringen , en andere vaste kosten betalen. Hiervoor zijn wij niet afhankelijk van een externe partij. Deze inkomsten maken het mogelijk om onze missie het helpen van mensen voort te zetten.

Sponsoren , donateurs en vrijwilligers bedankt !!