Het Nationaal Fonds Kinderhulp

Kinderhulp is er voor alle kinderen en jongeren in Nederland in armoede. En helpt ze, onvoorwaardelijk. Bijvoorbeeld met tóch een fiets, een dagje uit, kleding of opleiding. Zodat ook deze kinderen het gevoel hebben erbij te horen. Nu en in de toekomst. Het motto van Kinderhulp is dat armoede grote zorgen met zich meebrengt , want hoe hard je als ouders  je best ook doet om je kinderen te beschermen voor de soms bikkelharde gevolgen van armoede, je kunt ze niet geven wat ze nodig hebben… De stress die dat met zich meebrengt, voelen kinderen feilloos aan. Dat geeft hen zorgen om hun ouders en stress om zelf maar zo min mogelijk te hoeven vragen. Armoede is continu zoeken naar een uitweg. Wanneer rekeningen zich opstapelen of je het ene gat met het andere vult, is hulp met een bril, fiets of winterjas een enorme opluchting. Iedere zorg minder geeft wat ruimte en rust. Kinderhulp helpt! Met dat wat nodig is voor een kind.

Doordat wij intermediair zijn van het Nationaal Fonds Kinderhulp, mogen wij kinderen vanaf 0 jaar tot 21 jaar helpen. Wij helpen deze kinderen met een aanvraag die wordt gefinancierd door Kinderhulp. De ouders of de kinderen ontvangen geen geld maar het aangevraagde product via onze stichting. Velen hebben de weg naar onze stichting weten te vinden inmiddels. In 2023 hebben wij meer dan 500 kinderen mogen helpen doordat wij een aanvraag mochten doen bij het Nationaal Fonds Kinderhulp! Wij zijn meer dan dankbaar voor deze samenwerking en wij verheugen ons op de toekomst! Bij het nationaal fonds kinderhulp staan altijd de kinderen die opgroeien in armoede centraal!

Wat kan je aanvragen bij Kinderhulp?

• Baby uitzet
  • Bril / Contactlenzen