Bezoek adres :

Rijnstraat 51 C

4191-CK Geldermalsen .

info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl

Openingstijden van de Vintage Shop:

Woensdagmiddag van 14:00 tot 16:00

Donderdagochtend tijdelijk gesloten

Vrijdagochtend van 10:00 tot 12:00

Zaterdagochtend van 10:00 tot 12:00.

Wij werken volgens de richtlijnen van het RIVM

* houd afstand

* draag een mondkapje

* bij corona gerelateerde klachten blijf thuis

* handen ontsmetten bij binnenkomst

Vacature :

Wij zijn dringend op zoek naar jou !

Heb jij een paar uurtjes per week tijd over en wil jij je inzetten voor een goed doel, meld je dan nu aan als vrijwilliger bij ons.  Leeftijd en entiteit is bij ons geen bezwaar, wij zijn van mening dat iedereen een steentje kan en mag bijdragen in onze Stichting. Jij kan al met 2 uurtjes per week ons team komen versterken, maak je wereld groter, sluit je aan bij ons gezellige team en help mee !

info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl.

Ons nieuwe bedrijfspand is geopend door André van der Toorn ! André is erelid van onze Stichting . Het team van Stichting Helping Hands heeft SBS6 presentator André van der Toorn in 2017 leren kennen als een fijne warme persoonlijkheid.

André is een mens met het hart op de juiste plaats , hij maakt voor iedereen tijd en ondersteund onze stichting.

Hartelijk dank André voor het openen van onze nieuwe bedrijfsruimte!

Doordat wij een bedrijfsruimte huren maken wij kosten . Door onze goederen te verkopen voor een kleine prijs kunnen wij deze kosten ook betalen. Dit geld niet voor de mensen die in financiële nood zitten, zij mogen gratis komen winkelen , nadat zij zijn gecontroleerd.  Alle inkomsten die er binnen komen worden gebruikt om deze kosten te kunnen voldoen.

Wij betalen huur, gas en elektra en kopen kleding in . Wat overblijft gaat naar een weeshuis in Senegal .

Onze medewerksters zijn allemaal vrijwilligers, net zoals het bestuur van de Stichting.

Het Oranjefonds heeft ons ondersteund in een financiële gift zodat het mogelijk was om dit pand te huren en om het in te richten.

Het Oranjefonds gelooft in ons en daar zijn wij ontzettend blij mee !

Namens Stichting Helping Hands Geldermalsen bedanken wij het Oranjefonds !!