Wij zitten sinds 04 september 2019 aan de rijnstraat 51 C , in geldermalsen.

openingstijden

Openingstijden :

Dinsdagochtend : 9 tot 12

Woensdagmiddag : 2 tot 5

Donderdagochtend : 9 tot 12

Vrijdagochtend : 9 tot 12

Zaterdagochtend : 10 tot 12

Tijdens onze openingstijden bent u van harte welkom om goederen aan te leveren en om hulp te vragen !

De koffie of thee staat altijd klaar !

Kleding

Wij hebben alle maten kleding ruim op voorraad, van groot naar klein. Indien er een noodaanvraag gedaan word, kunnen wij in een dag een pakket kleding realiseren.

Indien jij aantoonbaar minima bent mag jij je laten controleren door Karin. Door deze controle mag jij voor jezelf en jouw gezin gratis kleding uitzoeken , een set kleding eens per drie maanden.

durf te vragen

Heb je moeite met rondkomen , is iedere maand net een week te lang, kom jij iedere maand geld tekort ? Kan jij de zorgverzekering niet meer betalen , heb je problemen om de huur te betalen of hou je niet genoeg over om boodschappen te doen ?

Meld je dan aan , vraag om hulp , kom langs tijdens openingstijden of stuur een email. Er is meer mogelijk dan je denkt !

Heb je hulp nodig , dan ben je van harte welkom !

Ons nieuwe bedrijfspand is geopend door André van der Toorn ! André is erelid van onze Stichting . Het team van Stichting Helping Hands heeft SBS6 presentator André van der Toorn in 2017 leren kennen als een fijne warme persoonlijkheid.

André is een mens met het hart op de juiste plaats , hij maakt voor iedereen tijd en ondersteund onze stichting.

Hartelijk dank André voor het openen van onze nieuwe bedrijfsruimte!

Doordat wij een bedrijfsruimte huren maken wij kosten . Door onze goederen te verkopen voor een kleine prijs kunnen wij deze kosten ook betalen. Dit geld niet voor de mensen die in financiële nood zitten, zij mogen gratis komen winkelen , nadat zij zijn gecontroleerd.  Alle inkomsten die er binnen komen worden gebruikt om deze kosten te kunnen voldoen.

Wij betalen huur, gas en elektra en kopen kleding in . Wat overblijft gaat naar een weeshuis in Senegal .

Onze medewerksters zijn allemaal vrijwilligers, net zoals het bestuur van de Stichting krijgen zij geen vergoeding , maar doen dit vrijwillig .

Het Oranjefonds heeft ons ondersteund in een financiële gift zodat het mogelijk was om dit pand te huren en om het in te richten.

Het Oranjefonds gelooft in ons en daar zijn wij ontzettend blij mee !

Namens Stichting Helping Hands Geldermalsen bedanken wij het Oranjefonds !!