Sponsoren en donateurs

Stichting Helping Hands Geldermalsen is afhankelijk van sponsoren en donateurs. De sponsoren en donateurs maken het mogelijk om leuke , leerzame en sportieve activiteiten te mogen ontwikkelen en uitvoeren voor gezinnen en ouderen in een minima situatie. Wanneer het inkomen laag is kan er meestal niet gesport worden, of een andere activiteit zoals een dagje uit ondernomen worden. Stichting Helping Hands Geldermalsen zoekt sponsoren en donateurs om deze mensen te ondersteunen en om zo sociale buitensluiting tegen te gaan.

Supermarkt COOP Geldermalsen heeft onze Stichting Helping Hands Geldermalsen uitgekozen als "Goed Doel ". Als je ons wilt ondersteunen en dat willen wij heel erg graag dan kan je lege flessen doneren bij de COOP aan de Rijksstraatweg 30 in Geldermalsen. Je mag zelf weten hoeveel flessen jij doneert en het fijne is de COOP verdubbelt de inzet van het statiegeld !! Druk op de doneer knop en ondersteun zo onze Stichting ! Wij bedanken de COOP voor deze actie !

Graag bedanken wij het Nationaal Fonds Kinderhulp !

Kinderhulp maakt het mogelijk dat wij onze leden mogen ondersteunen met bijvoorbeeld een bril, een fiets, nieuwe kleding en of een nieuw bed!

Aanmelding gaat via info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl

Linda Foundation .

Graag bedanken wij de Linda Foundation voor de warme bijdrage aan de leden van onze stichting !

Keizersdoel heeft onze Stichting ondersteund. Keizersdoel heeft een bingo georganiseerd en een gedeelte van de opbrengst naar ons geschonken. Hartelijk bedankt voor de donatie van €900,- Keizersdoel!

Graag bedanken wij NN investment partners met het aanleveren van jonge gebruikte computers en laptops!

NN investment partners leveren de computers bij onze leden thuis af en sluiten deze aan. Aanmelding kan via email: info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl.

Graag bedanken wij het Armoedefonds voor het geven van de Schoolspullenpas !

De schoolspullenpas maakt het mogelijk om leuke schoolspullen te kopen aan het begin van het nieuwe schooljaar. Ook bedanken wij het armoedefonds voor het doneren van mondkapjes en zelftesten.

Dhr Jos Rietbergen van Leefbaar Geldermalsen heeft de Stichting 100 golfspellen geschonken. Met dit spel is het mogelijk om golf te spelen in huis maar ook buiten in de tuin. Heel erg bedankt voor de sportieve donatie Jos Rietbergen !

De Albert Heijn vestiging achter het Veer in Geldermalsen draagt onze Stichting een warm hart toe. In januari heeft de Albert Heijn zijn hele assortiment snoepgoed , 5 december lekkernijen en heerlijke banketstaven gesponsord aan onze Stichting. Wel 2 volle auto's vol ! Onze leden hebben heerlijk gesmuld .

Taxibedrijf Zuydam uit Geldermalsen heeft een touringcar beschikbaar gesteld om de kinderen die aangesloten zijn bij onze Stichting Helping Hands Geldermalsen veilig te vervoeren . Taxibedrijf Zuydam is een betrouwbaar bedrijf uit ons dorp Geldermalsen en wij bedanken dit bedrijf hartelijk !!

stichting onky donky

Op zaterdag 25 november gaan wij naar het Onky Donky huis op uitnodiging van Stichting Onky Donky, om een dagje te genieten in Ouwehands Dierenpark. Tevens wordt daar Sinterklaas en Zwarte Piet verwacht. Wij bedanken Stichting Onky Donky voor deze waanzinnige geweldige kans !