sinterklaas feest bij Onky Donky !

Taxi Zuydam

Taxi bedrijf Zuydam uit Geldermalsen heeft ons gratis naar Ouwehands Dierenpark gebracht in een luxe touringcarbus ! Dit was voor veel kinderen al een heel avontuur . Heel erg bedankt Taxibedrijf Zuydam uit Geldermalsen !!

onky donky

Op 17 november 2017 zijn wij met 23 kinderen te gast geweest in het Onky Donky huis in Ouwehands Dierenpark op uitnodiging van Stichting Onky Donky ! Wij zijn allemaal super verwend geweest, met lekker eten en drinken , een bezoek in de dierentuin en na afloop een kado van Sinterklaas ! Heel erg bedankt Stichting Onky Donky en papier en karton recycling voor het mogelijk maken van deze verwendag !

ouwehand

Na ontvangst met limonade en taart hebben de kinderen gespeeld in het huis. Ook hebben de kinderen een rondleiding gehad met een gids ! Na de heerlijke lunch een bezoekje aan de zeeleeuwenshow waar ze helemaal vooraan zaten, hoe speciaal is dit ! Ook hebben alle kinderen een mooi cadeau gekregen van Sinterklaas, wat een topdag was het !