dagje uit 19 augustus monkey town

Reizen met de bus

Begin mei 2017 hebben wij de Gemeente Geldermalsen aangeschreven en gevraagd of zij ons een subsidie konden verlenen om een dagje uit te gaan met kinderen uit een minimagezin. De Gemeente was ontzettend positief over ons idee en heeft deze subsidie verleend ! Wij zijn de Gemeente Geldermalsen ontzettend dankbaar voor deze ondersteuning. Wij hebben gekozen voor Monkey Town in Leerdam omdat deze indoor speeltuin overzichtelijk is en buitengewoon kindvriendelijk.

Speelplezier

Na aankomst in Monkey Town zijn wij begonnen met een beker drinken en hebben wij uitleg gegeven , wees lief voor elkaar, speel samen , en geniet bovenal. Wij hadden een groep van 39 kinderen uit Geldermalsen, Nederlandse kinderen maar ook kinderen van Statushouders. Deze kinderen waren voor de eerste keer in een overdekte speeltuin, en hebben voor het eerst een spelletje Bowlen gespeeld. De regels waren best moeilijk in het begin, maar oefening baart kunst !

Traktatie

De kinderen hebben allemaal gesmuld van de patat friet met een snack , wat een feest was dat ! Ook hebben zij nog een ijsje gekregen en een gezonde snack onderweg naar huis. Kortom het was een waanzinnig leuke dag en wij bedanken nogmaals de Gemeente Geldermalsen voor het mogelijk maken voor deze verwendag voor de kinderen die aangesloten zijn bij Gratis Shoppen Geldermalsen, onderdeel van Stichting Helping Hands Geldermalsen.