Mijn droom !

Onze Stichting helpt kinderen aan het verwezenlijken van hun droom !

De droom van 6 jarige Lizsy was om te gaan winkelen met ons team , om zelf nieuwe mooie kleding uit te mogen zoeken. Op 6 september was het zover , wij hebben samen met Lizsy gewinkeld in Geldermalsen en dit was een groot feest !

Van te grote crocs naar mooie passende sportschoenen in het roze was een hele omschakeling , wat lopen deze schoenen lekker zei Lizsy .

Iedere maand gaan wij een droom vervullen van een kind wat leeft in een vervelende situatie. Heb jij kinderen die deze opkikker kunnen gebruiken of ken jij een kind , met dit aan via info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl

Verborgen armoede

De cijfers liegen er niet om .

421.000 kinderen leven onder de minimumgrens in Nederland. Deze cijfers zijn pijnlijk , deze cijfers zijn afkomstig van het kansfonds . Om dit tegen te gaan bijven wij  progamma's ontwikkelen om mensen hiermee te helpen en om armoede te behoeden.

Hoe vraag ik hulp

Heb je hulp nodig met schulden , kind en gezin , alleenstaand of oudere , kom langs of bel naar 06-21598342.

Er is vaak meer mogelijk dan je denkt !

Ook voor het aanmelden van een droom , kom langs op de Rijnstraat 51 C in Geldermalsen .

Ik werk , mag ik ook komen ?

Ja jij mag ook komen ! Je hoeft niet in een bijstand situatie te zitten om gebruik van ons te mogen maken. Het kan goed zijn dat je in een koophuis woont , dat jullie allebei werken maar dat je niet maandelijks kan rondkomen. Onze Stichting kijkt naar iedereen , iedere situatie wordt met de grootste zorg bekeken en behandelt .