Burendag aan de Rijnstraat 64  in 2017

Op zaterdag 23 september was het dan zover, het is Burendag ! Wij hadden van het Oranjefonds een leuk pakket ontvangen met lekkere Douwe Egberts koffie en een mooi spandoek. Het burendag feest kon beginnen ! Wij hebben prachtig zonnig weer gehad en oud en jong heeft genoten van een fijne dag. De tuin aan de Rijnstraat 64 heeft een vriendelijke ( kind ) aanblik gekregen. Er is een trampoline en een speelhuis geplaatst en de kinderen hebben bloembakken gevuld.

Het oranjefonds

Burendag is een jaarlijks terugkerend feest dat je samen viert met je buren en de buurt op de 4e zaterdag in september. In 2017 vieren we Burendag op 23 september. Het is een dag waarop je gezellig samen komt en waarbij veel mensen iets goeds doen voor elkaar en de buurt.

Activiteiten

Sharon heeft een workshop schminken gevolgd en heeft tijdens Burendag veel kinderen blij gemaakt met een tatoeage ! De kinderen waren ontzettend blij met hun tattoo die wel een week lang blijft zitten !

uitnodiging

Vanaf 10:00 tot 14:00 staat de koffie klaar op de Rijnstraat 64 in Geldermalsen. Komt u meehelpen om onze tuin om te toveren tot een fijn buitenplaatsje voor jong en oud ? Link op de Burendag pagina vindt u hier :

Stichting Helping Hands Geldermalsen bedankt het Oranjefonds met deze fantastische donatie . Zonder steun van goede doelen en van u kunnen wij niet werken aan ons doel. Ons doel is mensen ondersteunen die dagelijks moeten rondkomen met een minimum aan budget. Samen staan wij Sterk !