nationaal fonds kinderhulp intermediair

Kinderhulp steunt ongeveer 100.000 kinderen per jaar die in armoede opgroeien. Wist u dat 1 op de 10 kinderen opgroeien in een minima situatie ? Het nationaal fonds Kinderhulp zet zich in voor deze kinderen . Deze kinderen wonen thuis en kunnen niet zelf aankloppen bij een hulporganisatie . Wij ondersteunen deze kinderen met een dagje uit, met een sport , of met een cadeau van Sinterklaas, net waar wij deze kinderen blij mee kunnen maken.

projecten

Wij ondersteunen de volgende projecten , deze kan en mag jij via onze Stichting aanvragen :

Ontwikkelproject jongeren en schuld.

Ieder kind mee op schoolreis.

Het kinder zwerfboek.

Actie pepernoot.

Menstruatie armoede .

Doordat het Nationaal fonds Kinderhulp ons ondersteunt in het aanvragen van hulp mogen wij kinderen uit onze omgeving ondersteunen. Wij zijn hier ontzettend dankbaar voor !!

anwb fietsenplan

Het is niet altijd even makkelijk om rond te kunnen komen met een laag inkomen met kinderen. Om sociale buitensluiting tegen te gaan investeert het Nationaal Fonds Kinderhulp hier in . Om een aanvraag te doen voor bijvoorbeeld een fiets, computer , kleding , een bril of een bed mag je altijd een email sturen. Na een persoonlijk gesprek gaat Karin kijken of ze een aanvraag kan doen om jullie gezin te helpen. Het nationaal fonds kinderhulp helpt kinderen tot en met 21 jaar. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandelt . Email naar info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl .

Een aanvraag doen :

Naam van het kind

Adres van het kind

Postcode en woonplaats

Geboortedatum

Telefoonnummer en emailadres

Verstuur deze gegevens naar :

Info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl voor uw aanvraag aan het Nationaal fonds Kinderhulp. Onze deskundige gaat de aanvraag voor u doen.

Nationaal fonds kinderhulp ondersteund met :