intermediair Jeugdsport en cultuurfonds

jeugdsportfonds

Alle kinderen in Gelderland moeten kunnen meedoen aan sport, zwemmen of cultuur, niemand buitenspel! Vaak betalen ouders deze activiteiten van hun kind, maar als dat financieel niet mogelijk is, probeert het Jeugdsportfonds (JSF) en Jeugdcultuurfonds (JCF) Gelderland bij te springen. Wij zorgen ervoor dat kinderen die graag willen sporten, zwemmen of aan culturele activiteiten mee willen doen, lid kunnen worden van een sportvereniging of culturele aanbieder. JSF of JCF betaalt de contributie en eventuele sportkleding/attributen tot een maximaal bedrag.

cultuurfonds

Heb je liever muziekles of dansles, of misschien wil je graag leren zingen ? Dan is het cultuurfonds iets voor jou ! Speciaal voor kinderen van 4 tot 18 jaar waarbij het niet mogelijk is om zelf de contributie te betalen is het Cultuurfonds in het leven geroepen. Ieder jaar worden er steeds meer aanvragen gedaan aan het Jeugdcultuurfonds. Voor de Gemeente Geldermalsen provincie Gelderland is de Stichting Helping Hands intermediair geworden.

aanvragen

Stuur een email naar :

info@stichtinghelpinghandsgeldermalsen.nl met daarin : de naam

: het adres

: geboortedatum :